Street Vendetta

Street Vendetta Anabella si gadis hipokrit bermata duitan Kojie si jejaka selekeh bergaya punk dan sukakan kesederhanaan Kerana sebuah kereta mereka dipertemukan dalam situasi aneh Kojie ditugaskan menarik kereta A

  • Title: Street Vendetta
  • Author: Mazni Aznita
  • ISBN: null
  • Page: 350
  • Format: None
  • Anabella si gadis hipokrit bermata duitan Kojie, si jejaka selekeh bergaya punk dan sukakan kesederhanaan Kerana sebuah kereta, mereka dipertemukan dalam situasi aneh Kojie ditugaskan menarik kereta Anabella yang banyak berhutang Namun Anabella nekad melarikan keretanya kerana mengejar sebuah cinta Dan kisah mereka tercipta di jalanan Satu perjalanan yang penuh havocAnabella si gadis hipokrit bermata duitan Kojie, si jejaka selekeh bergaya punk dan sukakan kesederhanaan Kerana sebuah kereta, mereka dipertemukan dalam situasi aneh Kojie ditugaskan menarik kereta Anabella yang banyak berhutang Namun Anabella nekad melarikan keretanya kerana mengejar sebuah cinta Dan kisah mereka tercipta di jalanan Satu perjalanan yang penuh havoc dan peristiwa Cinta Anabella pada Iqbal membawanya ke Cherating ditemani Kojie, si selekeh yang baik hati Misi Anabella cuma satu, mahu merebut Iqbal dari tangan si Tumirah Kuncup aka Mira yang bakal bertunang Namun di sana dia mula memahami sesuatu yang cinta monyet sewaktu remajanya tidak lagi sama seperti yang diharapkan Perpisahan terakhirnya dengan Kojie di Cherating bagaimanapun sering membuahkan rindu Anehnya bila dia bertemu Fakruzi, si jejaka tampan yang memiliki iras senyuman Kojie, Anabella merasa keliru Fakruzi dan Kojie, orang yang sama atau dua individu berbeza Jawapannya hanya ada di penghujung kisah.

    • [PDF] Download ↠ Street Vendetta | by ☆ Mazni Aznita
      350 Mazni Aznita
    • thumbnail Title: [PDF] Download ↠ Street Vendetta | by ☆ Mazni Aznita
      Posted by:Mazni Aznita
      Published :2019-08-26T11:55:16+00:00

    About " Mazni Aznita "

  • Mazni Aznita

    Mazni Aznita Is a well-known author, some of his books are a fascination for readers like in the Street Vendetta book, this is one of the most wanted Mazni Aznita author readers around the world.

  • 348 Comments

  • Ini kali pertama membaca cerita penulis yang aku kira amat aktif menulis. SV rupanya diangkat daripada e-novelnya. Mungkin aku pernah baca sedikit cerita ni sebab ada beberapa scene yang macam pernah dibaca sebelum ini.Menariknya cerita ini apabila kelainan dalam heroin novelnya. Anabell [Bella:] tak seperti gadis dalam novel-novel lain. Bella disifatkan sebagai gadis yang suka bergaya tanpa mengira statusnya yang biasa-biasa saja. Sanggup pula tu buat hutang keliling pinggang asalkan dia nampak [...]


  • Tajuk Buku : Street VendettaPenulis : Mazni AznitaKeluaran : buku primahalaman : 631 m/sbuku ni dibeli semasa ada satu program di uni program tu ada pesta buku 'kecik" (tak banyak buku pun dijual).mandangkan ainsabrina memang pantang tak beli buku sedangakn buku2 banyak di depan mata-jadi ainsabrina beli jugak sedangkan duit dalam poket saat itu takda la banyak mana buku sbb tajuk dia unik semacamtajuk nya tak jiwang sikit kalu tajuk jiwang2 ni ^^ok jom sembang2 sinopsis buku ni :~ANABELLA~memba [...]


  • pengunaan bahasa yang cathcy dan sempoijalan cerita yang teraturot demi plot di susun dengan baik.ya penulisan yg sangat bagus.tahniah buat penulis.


  • Ini buku pertama Mazni Aznita a.k.a Anita Aruszi dengan Buku Prima. Saya dipinjamkan oleh rakan saya novel ini kerana baginya novel ini best dan bagus. Ketika membacanya, saya sudah dapat agak yang novel penulis yang lain dari yang lain. Lain dari kebiasaan penulis yang sememangnya menyukai cerita yang kompleks.Ceritanya mudah, sempoi dan lawak. Mengisahkan Anabella, seorang eksekutif yang berusaha untuk mendapatkan pangkat yang lebih baik demi kehidupannya. Di samping suka berboros, yakni berbe [...]


  • Mungkin inilah takdir aku! Sampai bila-bila aku takkan berjaya memperoleh cinta yang aku harap-harapkan, bisik Kojie sambil menarik nafas panjang - KOJIEKidah Anabella sera-merta terkelu seribu bahasa. Tatapan mata Fakruzi membuatkan dia berada dalam keadaan serba salah dan bingung. This is tottaly mess, Bella. Takkan dalam sekelip mata, Fakruzi boleh menyukainya - ANABELLA"Maafkan aku Kojie, kerana hanya baru sekarang, aku cuba untuk mengenali siapa kauyang sebenarnya. Baru sekarang aku cuba un [...]


  • Dah lama aku xbaca novel melayu yg berbau2 percintaan biasa2 selepas kwn aku rekemenkan Hlovate dan buku2 fixi.Setelah lama xbaca novel cinta2 aku pun teringin balikla nak baca. peluang yg ada kat pesta buku tuh aku manafaatkan betul2jam2 aku dok kelebek buku yg nak belimang banyak sgt buku2 sekarang.nulis pun aku xkenaltually aku tersilap beli buku nitime aku tgh wat decision nak beli.a 3 buku aku susun dekat2 tapi lepas 2 mggu aku beli dan bila nak bacaaku tgk sinospis lagi sekaliohhhhh ni buk [...]


  • kisah kasih sayang yang diselitkan dengan unsur komedi dan thriller ini memang buat aku jadi tertanya-tanya dan buat andaian sendiri sepanjang pembacaanku dari awal hingga akhir muka surat. Berjaya membuatkan aku sentiasa dalam debaran dan buat aku tak sabar-sabar nak selak muka surat sebelah hingga akhir muka surat.


  • Novel ni buat aku ketawa, senyum2, sengih2 sebab kelakar ,,, hahahhahaCuma aku tak dapat rasa yang aku dekat dengan watak2 utama dalam cerita ni. So, kepuasan tu macam x da ,,, hehehe ,,


  • Anabella & KojieKisah mereka tercipta di jalananHavoc & memeningkanNamun, menyingkap rahsia hati yang paling dalam ;)Sweet jalan citer novel ni





  • Dah lame novel ni kt pasaran tapi baru tergerak hati nak beliTp mmg tak rugi la beli novel niKisah cinta yang simple tapi bermakna



  • Post Your Comment Here

    Your email address will not be published. Required fields are marked *